Biz de geçtiğimiz aylarda trendyol.com ile tanıştık, birlikte çalışmaya başladık. Demet Mutlu’nun Harvard’ı bırakıp böyle bir girişimde bulunmasını ve hikayesini hayranlıkla dinledikten sonra işe koyulduk. Yeni nesil bir sektöre iletişim hizmeti vermek bizi heyecanlandırdı çünkü bizler içinde güzel bir öğrenim süreci. Öğrenmeyi seviyoruz.
Stratejik olarak online’ı gerçek hayatla daha fazla yakın tutmak istedik. İlk projemiz Vogue dergisiyle işbirliği içinde gerçekleşti. “Stil Sensin” projesinde kullanıcılardan “arzu nesneleri” ile fotoğraf çekip siteye yüklemelerini istedik. Seçilenlerin Vogue’de özel bir çekimle kullanılması planlandı.
Üye sayısı her geçen gün artarken, başka bir işbirliği gerçekleştirerek bir ünlünün butiklerden seçilecek ürünleri taşımasını hayal ettik. Bir de fayda yaratalım dedik. Ayşe Arman’ın Yarım Kalan Hayatlar projesini en baştan beri takip ediyoruz. Hemen aradık, o da çok sıcak baktı. Trendyol.com’u anlattık, ürünleri seçtik, bizim için “askı” olacağı günü belirledik. Fotoğraflar Tamer Yılmaz’dan, styling Hakan Öztürk’ten. Çok renkli, eğlenceli bir çekim ile 18 “look” trendyol.com için hazırlandı. Ayşe Arman Stil Butik bir Cuma günü ‘kapılarını’ açtı ve 2 gün gibi bir sürede yüzlerce ürün satılmasına olanak sağladı.
Bugün 200’e yakın çalışan sayısı ile trendyol.com hızla büyüyor. Sektör çok hızlı ilerliyor, 2-3 günlük butiklerden, günlük 10 – 12 marka butiğinden ve çoğunlukla bir alışveriş merkezinin satış adedine ulaşan rakamlardan bahsediyoruz. Dolayısıyla işin bu tarafında bizlerde çok hızlı olmak zorundayız. Aylık planlayabileceğimiz basın bültenleri, haftalar öncesinden onayını aldığımız projelerin yerini gün içinde karar verip aksiyona geçtiğimiz iletişim süreci aldı. Stres var mı ? Evet oldukça!
Yeşim Aksoy