Kiraz Halkla İlişkiler, 1996 yılından beri iletişim dünyasının değişen dinamiklerine ayak uydurarak, yaratıcı iletişim çalışmaları gerçekleştirir. Çok farklı sektörlerde (bilim, teknoloji, medya, inşaat, turizm, hızlı tüketim...) birçok kurum ve marka için düşünür ve üretir. Halkla ilişkileri, tüm iletişim çabaları içinde merkezde gören bir yaklaşımla, pazarlama ve yönetim fonksiyonlarına dokunarak hizmet verir. Stratejiden plana ve hedeflenen sonuca... Deneyimsel fikirlerle...
11 Ocak 2012 Çarşamba
Kurumlarda Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal Medya Yönetimi öncelikle yeni mezun, genç, sosyal medya ortamlarını kullanmayı bilen, biraz eli kalem tutan kişilere verildi ve "uzmanlar" yaratıldı ya, artık dönem değişiyor, ya da değişmesi gerektiği anlaşılıyor.
Çok önemli bir örneğe rastladık. DELL, bir teknoloji - iletişim şirketi olarak bu konuyu son derece ciddiye almış. Öyle ki 6000 çalışanı sosyal medya eğitimi almış, 3000 çalışan konuyla ilgili sertifika alarak "sosyal medya uzmanı" olarak atanmış. Öyle ki digital dünyada DELL adına konuşan, tüketiciyle iletişim kuran bir ordu yaratılmış.
İşte 2011 içinde duyurulan, DELL'in sosyal medya prensipleri...
http://content.dell.com/us/en/corp/d/corp-comm/social-media-policy